klachtenregeling

Klachtenprocedure

Op De Jan Hekmanschool staan we voor openheid en gelijkwaardigheid. Door een prettige samenwerking met ouders/verzorgers hopen we samen bij te kunnen dragen aan de ontwikkeling van alle leerlingen

Toch kan het voorkomen dat er zich situaties voordoen, waarbij er behoefte is aan een vertrouwelijk gesprek. Het heeft daarbij onze voorkeur om dit gesprek in eerste instantie altijd met de leerkracht te voeren. Vaak lukt het samen al om (gevoelige of vertrouwelijke) onderwerpen bespreekbaar te maken en uit te spreken. Mocht het probleem niet opgelost kunnen worden, dan is Maake Klaver, onze intern begeleider en kwaliteitscoördinator altijd te raadplegen.

Vertrouwenspersoon/contactpersoon De Jan Hekmanschool

Wanneer geen van de bovengenoemde mogelijkheden tot een oplossing heeft geleid, kan er altijd een beroep worden gedaan op:

– De directie: Ivica Timman en Irene Valks;

– Onze vertrouwenspersoon/contactpersoon: Merel Vredeveld

Vertrouwenspersoon/contactpersoon Amstelwijs

Mochten onverhoopt alle bovengenoemde mogelijkheden niet leiden tot een oplossing, dan kan er ook contact op worden genomen met de vertrouwenspersoon van Amstelwijs.

Kopje koffie?

Uiteraard hopen we deze situaties te allen tijde te voorkomen en is iedereen, hoe klein of groot het probleem ook is, altijd welkom voor een kop koffie en een goed gesprek!

Klachtenprocedure Amstelwijs

In de weergave hieronder is de klachtenprocedure stapsgewijs weergegeven. Voor een uitgebreide toelichting zie de 'Downloads' verderop de pagina.

Klik op de afbeelding om te vergroten

Downloads

Meer informatie over de klachtenregeling op de website van Amstelwijs